بیوگرافی میلاد میداوودی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 21 تير 1391
بازدید : 5302
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

بیوگرافی میلاد میداوودی
نام: میلاد
نام خانوادگی: میداوودی
تاریخ تولد: 30/10/1363
محل تولد: مسجد سلیمان
پست: مهاجم
سابقه باشگاهی: استقلال اهواز، صنعت آب اهواز، استقلال اهواز، پاس تهران، استقلال اهواز، الاهلی امارات، استقلال تهران.
 
میلاد فوتبالش را از زمین‌های خاکی محله پادادشهر در مسجد سلیمان استان خوزستان آغاز کرد. او در سال 1379 به عضویت نوجوانان استقلال اهواز درآمد و با درخشش در این تیم به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد. پس از آن به تیم صنعت آب اهواز پیوست که در آن تیم نیز خوب بازی کرد و متعاقباً به تیم ملی جوانان دعوت شد. سپس مرحوم حجازی سرمربی وقت استقلال اهواز، او را به تیم بزرگسالان این تیم- که در لیگ برتر حضور داشت- دعوت کرد تا اولین تجربه حضور در لیگ برتر را در کنار بزرگ مرد فوتبال ایران، یعنی ناصر حجازی، تجربه کند. پس از یک فصل حضور موفق در استقلال اهواز، میداوودی مجبور شد دو فصل را برای گذراندن خدمت سربازی به تیم پاس تهران نقل مکان کند تا این بار زیر نظر مصطفی دنیزلی، تجربه نائب قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. پس از طی شدن دوران سربازی، مجدداً به استقلال اهواز پیوست. استقلال اهواز در آن فصل نائب قهرمان لیگ شد تا میداوودی جوان، دومین نایب قهرمانی را این بار با تیم استان خود، در لیگ برتر کسب کند. میداوودی پس از طی دورانی موفق در فوتبال ایران، به قصد کسب درآمد، سر از تیم الاهلی امارات در آورد و بعد از آن و در نیم فصل، دوباره به استقلال اهواز برگشت. در پایان آن فصل، میداوودی به استقلال تهران پیوست و تاکنون سه فصل را برای این تیم بازی کرده است. عناوینی که با استقلال به دست آورده، کسب نائب قهرمانی و سومی لیگ برتر، و قهرمانی در جام حذفی باشگاه‌های ایران در سال 90-91، و همچنین حضور در دو دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بوده است.
میلاد متأهل است و دارای دختری به نام آمیتیس است. پست تخصصی میداوودی مهاجم نوک است ولی در استقلال بیشتر از او به عنوان هافبک تهاجمی استفاده می‌شود. میداوودی در زدن ضربات ایستگاهی مهارت خاصی دارد و الگوی او در این زمینه رونالدوی پرتغالی است. میلاد از بچگی عاشق فرهاد مجیدی بوده و در میان بازیکنان ایرانی او را الگوی خودش قرار داده است. او یک استقلالی چند آتیشه است. پدر میلاد یک پرسپولیسی است و همیشه با پسرش کری دارد! در استقلال لقب میداوودی را کریستین گذاشته‌اند و هواداران بجز این لقب به محض ورود به زمین برای او شعار «واویلا...میلاد میداوودی» سر می‌دهند. او از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های ایران است.
 
منبع:استقلال جوان
گردآوری و تنظیم: http://www.pcaid.co1.ir
 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , باشگاه استقلال تهران , ,
:: برچسب‌ها: زندگی نامه میلاد میداوودی , بیوگرافی میلاد میداوودی , سابقه میلاد میداوودی , زندگی نامه می داوودی , گل های میلاد میداوودی , بیوگرافی بازیکنان استقلال , بیوگرافی بازیکنان پرسپولیس , زندگی نامه فوتبالیست ها , بازیکنان شاهین بوشهر , بازیکنان نفت تهران , بیوگرافی بازیکنان , زندگی نامه فوتبالیست های ایران , زندگی نامه بازیکنان ایرانی , بیوگرافی بازیکنان خارجی , زندگی نامه ورزشکاران , زندگی نامه مربیان , زندگی نامه هنرمندان , زندگی نامه نویسندگان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 7628
بازدید کل : 559391
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com